Iker Casillas: "Det finns inga problem mellan spanjorerna och portugiserna i truppen"


Liksom Marcelo försäkrade Iker Casillas att det inte finns någon konflikt mellan portugiserna och spanjorerna i Real Madrid.
Iker Casillas

Real Madrid
s målvakt Iker Casillas har betonat att det inte finns några problem mellan spanjorerna och portugiserna i truppen, och sa även att han inte har något emot någon utav hans lagkamrater.

Den förra presidenten, Ramon Calderon, sa nyligen att de spanska spelarna i Madrid har fått nog av privilegierna som de portugisiska spelarna inom laget får av tränaren Jose Mourinho, medan en rapport i Marca hävdade i helgen att Ramos och Casillas var i konflikt med Mourinho.

Dock har Casillas förnekat att det finns några problem i Santiago Bernabeu klubben, och sa: "Jag har ingen dålig relation med någon utav mina lagkamrater. Vi samexisterar i träningspassen och pratar ihop oss innan matcher. Precis som alla andra trupper".

"Jag kanske blir arg på någon, någon speciell dag, eller någon kanske blir arg på mig, men det är inget som man bör älta på".

"Det finns inga problem mellan spanjorerna och portugiserna i truppen. Jag tycker att det är ganska absurt eftersom det också finns brasilianska spelare bland den så kallade portugisiska gruppen".

Kommentarer

P - Hala Madrid

2012-01-23 - 20:11:39
Lita aldig på media ;)

Skriv en kommentar