Sergio Ramos: "Jag hoppas att vi slipper lita på våra andra halvlekar i framtiden"


Efter lördagens match mot Mallorca pratade Real Madrids mittbackar Pepe och Sergio Ramos om den viktiga vinsten med median.
Sergio Ramos & Pepe

Efter gårdagens tuffa 2-1 vinst mot Mallorca pratade Real Madrids försvarare Sergio Ramos och Pepe om den svåra bortamatchen med median.

Sergio Ramos
:
"Segern var vårt enda mål, men vi visste att det skulle bli en svår match. Vi alla är medvetna om hur Capparos omvandlar sina lag. Mallorca var modiga och visade karaktär".

"Jag hoppas att vi slipper lita på att våra andra halvlekar kommer att fungera för oss i framtiden, utan jag skulle vilja att vi jobbar i den första halvleken under varje match för att försäkra en vinst".

"Vi måste fortsätta att lära oss utav våra misstag och inse att våra prestationer under den första halvleken var inte bra för att undvika att det händer igen. Vi förtjänade slutresultat och tog tre jätteviktiga poäng".

Pepe
:
"Vi finner det lite svårt att fokusera redan från starten av matchen och vi måste fixa detta så att det inte händer igen. Vi måste ändra på vår mentalitet, vila och senare tänka på vad vi måste göra mot Barcelona".

"Tränaren gav mig taktiska instruktioner på en lapp och jag skulle berätta för mina lagkamrater om det. Han ville att vi skulle försvara bra eftersom Mallorca skulle vara ute efter oavgjort".

Kommentarer

Pauline - Hala Madrid!

2012-01-15 - 14:29:52
Barcaspelarna kommer att försöka få Pepe utvisad som alltid...

real fans

2012-01-15 - 20:17:43
allså kan man säga kväll när barca möter betis då gör de kanske 4-0 mot de men vi har mer poäng så och hoppas att fansen står vår sida INTE bua hala vi vara inte ute efter 1-1 var ute efter 5-1 men tack gude god

att vi vann hoppas att vi slipper vår andra halvlek men ändå är det bra att ha tur andra halvlek att kroas

Anonym

2012-01-20 - 19:11:47
:love::thumbup:

Anonym

2012-01-20 - 19:13:03
:love::thumbup:

Skriv en kommentar