Sergio Ramos: "Det är sant att jag inte är i toppform"

 
Spanjoren är fast besluten att fortsätta hjälpa sitt lag som har brits på ett antal nyckelspelare, trots att han själv lider av en skada.
 
Real Madrids försvarare Sergio Ramos har medgett att han plågas av fysiska problem, men att han spelar igenom smärtgränsen för att hjälpa sitt lag som redan har brist på försvarare i form.
 
Los Blancos backarna Marcelo och Fabio Coentrão är fortfarande otillgängliga på grund av skador, medan Alvaro Arbeloa återvända nyligen efter att ha spenderat en viss tid utanför planen.
 
Ramos har därför insisterat på att fortsätta spela trots en muskelskada, eftersom han inte vill göra sina Santiago Bernabeu lagkamrater besvikna.
 
"Det är sant att jag inte känner mig 100 procent och att jag inte är i toppform på grund av en muskelskada" sa Sergio Ramos till Marca.
 
"Det är dock inte dags för mig att stanna, eftersom våra nyckelspelare i försvaret har tillräckligt med skador. Vi måste vara där som ett lag".

Kommentarer

Anonym

2012-11-08 - 16:37:25
Bre du är bäst en sån spelare är viktig för real spela dvs om man är skadat kung

Abdal

2012-11-08 - 18:12:44
Kungen som ställer upp oavsett <3

Skriv en kommentar