Ramos: "Jag vet inte om beslutet att bänka mig mot Manchester City var ett straff"


Sergio Ramos vägrade att diskutera sin relation med Jose Mourinho, och sa att han endast pratar om Real Madrid.

 
Real Madrids försvarare Sergio Ramos har lugnat ner påståenden som hävdar att han har en svår relation med tränaren Jose Mourinho, och insisterade på att han är fullt trogen Santiago Bernabeu klubben.
 
Den spanska högerbacken, som numera spelar på mittbackspositionen, blev överraskande nog utesluten från startelvan i förra veckans Champions League vinst mot Manchester City, men Ramos har vägrat att kommentera Mourinhos beslut om att ersätta honom med Raphaël Varane.
 
"Jag vet inte om beslutet att bänka mig mot Manchester City var ett straff. Sådana saker är tränarens beslut" sa Ramos till AS.
 
"Jag pratar om Real Madrid och vad som finns i mitt blod. Jag kommer inte att diskutera saker som händer inom klubben".
 
"Jag vill verkligen fortsätta att hjälpa laget och göra allt för att spela min roll. Alla vill spela och jag är glad över att ha kommit tillbaka för att hjälpa laget mot Rayo".

Skriv en kommentar