En miss av Real Madrid, firande med Raúl och lite annat

I torsdags skulle allting kretsa runt Raúl - trodde vi. Real Madrid gjorde en stor miss när de på torsdagen råkade lägga upp Bales tröja på RealMadridshoppen.
 



I kommentarerna på en av Casillas bilder på Instagram hade en mycket besviken läsare kommenterat,
rawphibird: "Iker, jag har varit ett fan av dig sen början av din karriär. Jag kommer ihåg Champions League finalen mot Valencia som om det var igår. Idag spenderade jag fyra timmar på en buss mot Los Angeles. Jag väntade utanför presskonferensen, [jag] frågade dig om ett foto och du sade till mig att du skulle [ställa upp] när du kommer ut, men sedan kom alla ut och tog kort och [gav] autografer [förutom du] och nu måste jag åka tillbaka till min stad med inget :-("

Casillas valde att svara på denna kommentar och hans kommentar lydde,
ikercasillasoficial: "@rawphibird fenómeno, förlåt mig! Jag hade en presskonferens! Jag står i gengäld till dig! Tack för ditt stöttande och förlåta mig för att inte [ha] kunnat signera!

Kommentarer

Anonym

2013-08-25 - 12:47:55
Bra artikel :)

KingIKER

2013-08-25 - 20:22:50
mer sånt här

Skriv en kommentar