Victor Valdes: "Jag skulle vilja se Casillas spela mer"

Blaugrana målvakten förvånades över Ancelottis beslut att bänka Casillas i La Liga matchen mot Real Betis.

Barcelonas målvakt Victor Valdes anser att Carlo Ancelotti gjorde ett misstag när han spelade med Diego Lopez istället för Iker Casillas i 2-1 vinsten mot Betis.

Spaniens förstahandsmålvakt hade en tuff sista säsong med Jose Mourinho som valde att bänka skotträddaren den största delen av förra kampanjen.

"Jag blev förvånad över att Casillas bänkades" sade Valdes till El Mundo Deportivo.

"Han spelade bra i Confederations Cup efter en svår personlig situation och månader utan speltid. Jag har sett Iker göra det omöjliga, för mig är han den bästa".

"Jag är förvånad över beslutet, men det är inte min klubb så jag har ingen rätt att säga något om saken. Men han är den bästa. Jag skulle vilja se honom spela mer, det är en utmaning för mig att möta honom".

Kommentarer

Isco

2013-08-21 - 19:56:46
! "Jag blev förvånad över att Casillas bänkades" sade Casillas till El Mundo Deportivo.'

Rättelse! Jag blev förvånad över att Casillas bänkades" sade Valdes till El Mundo Deportivo.


det ska stå sade Valdes , istället för sade Casillas
Svar: Tack för noteringen, det är ändrat nu.
Real Madriid CF Admin

Anonym

2013-08-21 - 20:31:59
http://realmadridsverige.weebly.com/

sanna

2013-08-21 - 21:20:18
Lite lagom irrelevant sådär men Alonso har brytit ett ben i foten och kommer vara borta i typ 3 månader, peace!

REAL MADRID

2013-08-21 - 23:12:51
"det är inte min klubb så jag har ingen rätt att säga något om saken" men jag gör det ändå för jag spelar i Barca. jävla klant arsel. kan Barca spelarna aldrig hålla sig utanför de som berör real och hålla sin jävla käft

Skriv en kommentar