Sergio Ramos: "Jag vill inte lämna Real Madrid"

Den spanska försvararen har förnekat rykten om att han vill lämna Real Madrid, och betonade att han har en bra relation med Florentino Perez.

Sergio Ramos har betonat att han inte vill lämna Real Madrid och lugnat ner rapporter som hävdar att han kommer att lämna Santiago Bernabeu klubben.

Ett antal rapporter hävdade att Ramos har hamnat i en konflikt med klubbens president, Florentino Perez, på grund av att de inte har kommit överens om spelarens lön, och därför sägs det att han vill lämna Los Blancos.

Ramos har dock insisterat på att han har en perfekt relation med Perez och han planerar att pensionera sig i den spanska huvudstadsklubben.

"Jag upprepar, vi har inga problem med mitt kontrakt. Jag har ett avtal på tre år här, jag känner mig avslappnad och jag vill inte lämna" sade Ramos till AS.

"Jag känner mig privilegierad här, och om möjligt skulle jag vilja pensionera mig här. Jag kommer inte att prata om våra problem eftersom det är en personlig fråga".

"Jag kan dock säga att vi har en bra relation. Jag kommer aldrig att glömma vem som är presidenten här och jag vet att han har makten".

Kommentarer

Los Blanos

2013-12-03 - 15:35:16
yesss han är king

Skriv en kommentar