Sergio Ramos: "Champions League titeln är en av mina största drömmar"

Den spanska försvararen vill lyfta Champions League titeln så snart som möjligt, och vinna den för första gången i hans karriär.

Sergio Ramos har beskrivit Champions League titeln som "en av de största drömmarna" i hans framgångsrika karriär.

Real Madrid försvararen har vunnit tre La Liga titlar och en Copa del Rey trofé, för att inte nämna de två europeiska mästerskapen som han har vunnit med Spanien.

"Det är en av mina största drömmar som jag kan ha i detta skede av min karriär" sade Ramos till Uefa angående Champions League titeln, skriver Goal.

"De första titlarna man vinner kommer alltid att vara milstolpar i ens liv, och förhoppningsvis kan vi imorgon säga att jag inte har bara vunnit en Champions League titel".

"Olyckligtvis är det en av de få sakerna jag inte har vunnit än, och jag måste medge att det är en klåda jag vill skrapa för att kunna hålla och lyfte en trofé så viktig som Champions League trofén".

Skriv en kommentar