Iker Casillas konversation med Reina: "Lämna Madrid? Jag tror inte det, kompis"

Real Madrid målvakten avslöjade för sin landsman att han inte planerar att lämna marängerna trots att han inte får mycket speltid.

Iker Casillas har sagt till Pepe Reina att han inte vill lämna Real Madrid, trots brist på speltid i den spanska huvudstadsklubben.

Los Blancos skotträddare har blivit klubbens andrahandsval och endast deltagit i två Champions League matcher än så länge denna säsong.

Den 32-årige spanjoren återstår dock trogen Santiago Bernabeu klubben, vilket han avslöjade för sin spanska lagkamrat Reina.

"Jag antar att det inte är så dåligt" sade Reina i en konversation med Casillas, rapporterar Cuatro.

"Hur många matcher kan du spela? 10, 12?" fortsatte Reina. "Men i slutändan är det en ganska dålig säsong".

Casillas svarade: "Ja, men ska jag lämna nu? Jag tror inte det, kompis. Jag får åtminstone spelare i Copa del Rey".

Kommentarer

Mesut Özil

2013-10-13 - 19:57:59
Casillas, jag älskar dig <3

Sovjet

2013-10-14 - 06:14:54
Respekt att du älskar Casillas trotts att du är Arsenal fan :)

Zizou

2013-10-14 - 08:09:50
Klubbens hjärta är du casii<3 utan dig finns de ingen glädje i planen! Världens bästa människa och målvakt!<3

Mesut Özil

2013-10-14 - 17:17:03
Svar till Sovjet: Haha nej nej jag är madridista. Men dock älskar jag Özil också och har alltid skrivit under namnet "Mesut Özil" så nu när han gick till Gunners blir de ju lite fel.. ;)

Men jag är Madridista och har varit det sen jag började kolla på fotboll :)

Skriv en kommentar