Sergio Ramos: "Vi kommer försöka vinna alla våra fyra sista ligamatcher"

Efter 4-0 vinsten mot Osasuna uppmanade Ramos sina lagkamrater att behålla tempot och vinna sina återstående matcher.

Sergio Ramos har satt siktet på att vinna de fyra sista matcherna i Real Madrids ligakampanj för att sätta press på stadsrivalerna Atletico Madrid.

Los Blancos vann gårdagens ligamatch mot Osasuna med 4-0 och har för närvarande tre poäng mindre än ligaledarna.

"Vi är jätteglada" sade försvararen till journalister efter matchen, rapporterar Goal. "Nu måste vi fortsätta på samma spår ända till slutet av säsongen".

"Vi har fyra finaler i ligan och vi kommer att försöka vinna alla. Jag tycker att resultatet var rättvist eftersom vi spelade seriöst".

"Jag kunde äntligen göra mål, och jag dedikerade det till min framtida son. Det var ingen besatthet, utan det kom när jag minst anade det. Jag överraskade alla när jag gjorde mål".

Sedan diskuterade han tisdagens Champions League semifinal mot Bayern München, och sade: "Nu måste vi börja tänka på Champions League. Vi måste göra allt för att nå finalen".

Skriv en kommentar