Sergio Ramos: "Jag vill pensionera mig i Real Madrid"

Mittbacken har ingen avsikt att lämna Champions League mästarna, och avslöjade att han vill stanna tills han hänger upp skorna.

Sergio Ramos säger att han är lycklig med sitt liv i Real Madrid och planerar att avsluta sin karriär i Santiago Bernabeu klubben.

Den spanska försvararen spelade en nyckelroll i lördagens 4-1 vinst mot Atletico Madrid i Champions League. Tack vare hans kvitteringsmål kunde Los Blancos göra tre mål till i förlängningstid, och Ramos har satt siktet på att vinna fler titlar med den spanska huvudstadsklubben.

"Jag känner mig privilegierad att spela för världens bästa lag" sade Ramos till journalister, rapporterar Goal. "Jag hoppas att jag kommer att stanna i många år och pensionera mig här".

"Jag märkte fansens tillgivenhet första dagen jag kom hit, och jag kommer alltid att vara tacksam. Att vinna Champions League är en dröm som gick i uppfyllelse".

Kommentarer

Monsterhajjen

2014-05-26 - 16:11:01
BIG FLOW - LA OCASION

http://www.youtube.com/watch?v=33c3jYJK_KA

Ny Tung låt av Jesé Rodriguez för er som missat! HalaMadrid!

Microdot

2014-05-26 - 18:29:13
Låter bra! Stay 4-ever!

Skriv en kommentar